Overheid gaat ook uw thuissituatie controleren!! STOP dit!.


Beste mensen, ik plaats dit bericht, omdat dit een zeer ernstige zaak betreft, waar ik nu pas kennis van kreeg dank zij mijn e-mail berichten.

Stop de ‘slimme’ meters!
WijVertrouwenSlimmeMetersNiet.nl

Het schijnt namelijk dat na de OV-Chipkaart, waar de overheid controleert waar we naar toe gaan, het ‘rekening rijden’ met het zelfde doel, het Elektronisch Kind en Patiënten Dossier (EKD en EPD) dat ons levenslang kan achtervolgen over alle medische en maatschappelijke problemen, de overheid ook graag wil weten wanneer wij thuis of uit zijn, hoe laat en hoe hoog we de verwarming aan zetten en hoeveel lampen of TV we aan hebben op welk tijdstip.

Op 14 juni 2008 liet het College Bescherming Persoonsgegevens, in een brief aan de minister van Economische Zaken, weten dat het wetsvoorstel over de ‘slimme’ energiemeter strijdig is met de Wet Bescherming Persoonsgegevens. ‘Het verzamelen en beschikbaar stellen van gegevens over het energieverbruik, ongeacht de toestemming van de betrokkene, is niet toegestaan”.

Op 10 november 2008 riep De Consumentenbond de Eerste Kamer op het wetsvoorstel ‘slimme meters’ af te wijzen. Dit omdat het oordeel van de Universiteit van Tilburg, die in opdracht van de Consumentenbond een privacytoets uitvoerde, luidde dat: ‘De invoering van de slimme energiemeter in strijd is met het Europees Verdrag van de Rechten van de Mens (EVRM)’.

Onder het mom van energiebesparing worden binnenkort heel geruisloos energie kostende ‘slimme meters’ opgedrongen die er voor zorgen dat de overheid al ons energiegebruik per kwartier kan weten… Mensen: LAAT DIT NIET gebeuren!!

Onderteken die petitie!! Hier de link: www.wijvertrouwenslimmemetersniet.nl


Over Henk Polie

Mijn naam is Henk Polie, Ik strijd al jarenlang voor een gifvrij Nederland. Maar aangezien ik dat niet alleen kan verzoek ik bij deze dan ook iedere bezoeker van dit Weblog om alles wat hier vermeld staat zoveel mogelijk door te vertellen tegen een ieder die u maar kent. Zelf gebruik ik dan ook in mijn tuin geen chemische bestrijdingsmiddelen, maar doe ik alles op natuur basis en gebruik ik azijn voor het onkruid tussen de tegels en straatklinkers, en koffie drap voor de bemesting van de tuin planten. Met vriendelijke groet, Henk Polie
Dit bericht werd geplaatst in Milieu. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

